kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

پرواز بادبادکهای

 به مناسبت روز جهانی کودک ، مراسمی با همکاری و همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری برازجان برگزار گردید .  

 در این برنامه که در 16 مهرماه و در محل یادمان شهدای گمنام واقع در بوستان آزادی برگزار گردید علاوه بر پرواز بادبادکهای رنگارنگ بچه ها ، بر بلندای آسمان، برنامه های دیگری نیز از قبیل مسابقه حضوری ، سوالی و نیز یکی بصورت بسیار شاد و متنوع به مرحله اجرا گذاشته شد . 

در این برنامه که با حضور تنی چند از مسئولین شهر بویژه شهردار برازجان برگزار گردید ، والدین بچه ها نیز بصورت فعال و شاداب شرکت کرده و لحظاتی را با فرزندان خود به خوبی سپری کردند ، همچنین بچه ها در این ویژه برنامه ها نوشته هایی مبنی بر احیای حقوق کودکان ، احترام و ... به همراه داشتند و این موضوعات مهم را بار دیگر یادآوری کردند.

  

  

 

  

 

پارک والفجر برازجان میزبان کودکان هنرمند دشتستانی

به منایبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی ایستگاه نقاشی کودکان به همت شهرداری ، آتش نشانی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.
در این مراسم که در پارک والفجر برازجان و با حضور 100 تن از کودکان دختر و پسر دشتستانی برگزار گردید بچه ها تصاویری از حوادث آتشنشانی ، جنگ و دفاع مقدس و... را خلق کردند.
در این مراسم که خانواده ها به صورت فعال نمو داشتند تنی  چند از مسئولین شهرستان همانند شهردار، بخشدار و برخی مدیران و مسئولین شرکت داشتند ، کودکان به همراه والدین ساعات شاد و مفرحی را سپری کردند.