kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

مسابقه نقاشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر


به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقه نقاشی با همین موضوع  با همکاری بهزیستی در محل پارک شهید کشتکار برگزار گردید .

 در این مراسم که بیش از50 نفراز  اعضا کودکان به همراه والدین  خود حضور داشتند  و در پایان به همه شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد .


-

 

ادامه مطلب ...

اعضا مرکز برازجان در سوگ و به یاد امام (ره)

به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) برنامه هایی در مرکز برگزار گردید از مهمترین این برنامه ها :

1- ساخت نشریه با عنوان روز دلگیر خرداد توسط اعضا

2- ایستگاه نقاشی با همین عنوان با تکنیک اسکراچ برد

3- برنامه ادبی ، نامه ایی به امام خوبم که اعضا دل نوشته های خود را نوشتند.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

جشن افتتاحیه کلاس های تابستانه

جشن افتتاحیه کلاس های تابستانه 1394 مرکز برازجان با حضو.ر اعضا و والدین و آموزگاران و مدیران برخی مدارس برگزار گردید

این برنامه در روز یکشنبه دهم خرداد ماه برگزار شد ، برنامه های متنوعی با شرکت بیش از 70 نفر در سالن اجرا گردید که مهمترین این برنامه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد .

نمایش انیمیشن دو طفلان مسلم اعضا مرکز- سرود ایران ساخته اعضا کودک و نوجوان مرکز - پخش تیزر فعالیت های سال 93 اعضا و مربیان مرکز - قصه گویی - نقالی،مسابقه چشم بسته نقاشی  و بسیاری از بخش های جذاب که دقایق مفرح و مفیدی برای شرکت کنندگان در این جشن رقم خورد. 

-

-

-

-

-

-

دیدار اعضاء و مربیان مرکز برازجان و سیار روستایی برازجان با خانواده شهداء

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خرمشهر قهرمان ، اعضا و مربیان سیار روستایی و مرکز برازجان با خانواده شهید شاخص هنرمندان کشور و فرهنگی و ورزشکار شهید غلامرضا کشتکار دیدار کردند.

در این دیدار که 25 نفر از اعضا به همراه تمامی مربیان و کارکنان مرکز حضور داشتند ، با مادر شهید و همچنین برادر بزرگ شهید و خواهران شهید گفتگویی در فضای بسیار صمیمی صورت گرفت و در خصوص ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا توسط مربیان سخنانی ایراد شد و در مورد خصوصیات اخلاق فعالیت های فرهنگی ، هنری و نحوه ی شهادت شهید بزرگوار توسط برادر شهید توضیحاتی ارائه گردید.

برپای نمایشگاه عکس یاد یاردان در مرکز برازجان

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و به پاس قدرشناسی از ایثار گری شهادت طلبی و مجاهدت های شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای خرمشهر نقاشی با چاپ شیشه از چهره شهیدان،نمایشگاه عکس و آثار شهید غلامرضا کشتکار در مرکز برازجان تشکیل گردید .

در این نمایشگاه ، آثار و دست نوشته های شهید ، عکس های شهید در عملیات های مختلف و ... به نمایش گذاشته شد در زمان بازدید اعضا توضیحاتی در مورد هر یک از تابلوها به اعضا داده شد این نمایشگاه به مدت 5 روز دایر خواهد بود و اعضا از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.