kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

رقابت اعضا هنرمند مرکز برازجان در مسابقات هفته کتاب و کتابخوانی

 
در هفته کتاب و کتابخوانی غیر از فعالیتهای دائمی در مورد و موضوع کتاب ، مسابقاتی مهم برگزار کردیم که شامل مسابقه نقاشی و خوشنویسی میشد.
از مدتها قبل که با مدارس ، عترت ،17 شهریور ،فرزانه ،نرجس ،شهید محمدی و اطهر هماهنگ کرده بودیم اعضا هنرمند شناسایی شده و پس از ثبت نام در تاریخ 26/8/90    جهت اجرای
مسابقه به مرکز آمده و به صورت حضوری آثاری با موضوع کتاب و کتابخوانی و موضوع آزاد خلق کردند .شرکت اعضا و دانش آموزان در این مسابقه همه ما را شگفت زده کرد
شرکت فعالانه والدین بچه ها نیز بسیار چشم گیر و قابل ستایش بود.
در این برنامه بیش از 50 نفر از اعضا دختر و پسر شرکت داشتند و اعلام نفرات برتر هفته آینده اعلام خواهد شد. 

 

 

 

 

یادبود شهیدحسین فهمیده در مرکزبرازجان

به مناسبت ۸آبان ماه سالروزشهادت دانش آموز شهید «حسین فهمیده»مراسمی در مرکزبرازجان انجام گرفت. دراین‌برنامه‌که‌دانش‌آموزان‌مدرسه«حجاب»برازجان‌شرکت فعال داشتند، چندین برنامه به مرحله اجراءگذاشته شد. 

خانم«رزم‌پا»مربی مسول مرکز با ایراد سخنانی‌ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، شهید فهمید ه‌ را نمونه بارزایثار وفداکاری درجنگ تحمیلی دانست.درادامه برنامه دانش آموزان با شرکت در فعالیتهای مختلف‌مانند:سفال، نمایش فیلم،مسابقه جدول،و...روزمفیدی راسپری‌کردند وهمچنین ازقسمتهای مختلف مرکزدیدن کردند. 

 

 

 

 

مسابقات ویژه غدیر

 شرکت اعضا مرکز برازجان در مسابقات ویژه غدیر

 به مناسبت عید سعید غدیر خم و شرکت در مسابقات ویژه این روز بزرگ با هماهنگی که با بعضی از مدارس شده بود اعضا مرکز فرهنگی ، هنری برازجان در روز پنجم آبان ماه 90 با حضور در مرکز به ساخت نشریه دیواری و کتابسازی پرداختند ، اعضا که در گروه های سنی مختلف و بر حسب سلایق و به صورت چند گروه نشریه دیواری تقسیم بندی شده بودند و جهت کتاب سازی نیز کتابهای ویژه ای در همین خصوص در اختیار آنها قرار داده شده بود ، در روز ذکر شده به کامل کردن کارهای خود پرداختند و کتاب و نشریاتی در همین رابطه ساختند .

و در پایان مسئول مرکز و مربیان به بررسی نشریات و کتابسازی های برتر پرداختند. 

   

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...