kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

بزرگداشت دهه کرامت درمرکز برازجان

 به مــناســبت سـالروز ولادت حضرت فاطمـه مــعـصومه(س) مــراســمی در تاریخ93/06/06 درمرکزبرازجان برگزارگردید.

دراین مراسم که با حضور حجه الاسلام «مطیر زاده»از امامان جماعت شهر برازجان برگـزارشـد،ایشــان طی سخنانی به بیان علم و شــعور و عقلانیت حضرت معصومه(س) پرداخته و همچنین درمورد زندگینامه این بانوی گرامی صحبت کرده و پایان ســخنان خود را مســابقه شــفاهی با ذکر ســـئوالاتی درمورد حضرت معصومه(س)قراردادند،که درپایان به بهترین پاسخ ها جوایزی اهداءگردید.

دراین مراسم همچنین برنامه هایی شامل:قصه گویی،نمایش خلاق،کارگاه سفال...اجرا گردید.

دراین ویژه برنامه بیش از 60 نفرازاعضاءشرکت داشتند.درپایان حجه الاسلام «مطیر زاده»از نمایشگاه آثار بازدیدبه عمل آوردند.   

 

 

 

 

  

  

 

 

 

  

 


ویژه برنامه های هفته دولت در مرکزبرازجان

به مناسبت سالروز شهادت شــهیدان گرانقدر«محـمدعلی رجایی» و «محمدجوادباهنر» و هفته دولت،نمایشگاهی در مرکز برازجان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که ازآثارمختلف اعضاءدررشته های مختلف و درمحوطه کتابخانه مرکزتشکیل گردیدوشامل آثاری چون:کاردستی مقوا درمقوا،دورریختنی ها،سفال،ادبی،نقاشی،خوشنویسی و صدفها می باشد که از تاریخ93/06/03 آغازبکار نموده وتاپایان روز93/06/06 ادامه خواهد داشت وعلاقمندان میتوانند ازاین نمایشگاه دیدن فرمایند.

همچنین ازبرنامه های دیگری که خاص این هفته مهم برگزارگردید می توان به کارگاه نشریه دیواری با شرکت 3 گروه از اعضا،معرفی شهیدان رجایی و باهنر بصورت دیواری ونیز شفاهی و حضوری،معرفی مشاغل، کارگاه نقاشی...اشاره کرد که دراین برنامه ها بیش از 180 عضوشرکت فعال داشتند.