kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

مراسم شب یلدای اعضا مرکز برازجان

به علت تقارب شب یلدا با رحلت پیامبر (ص) و به احترام این شب بزرگ تصمیم گرفتیم شب یلدایی زودتر داشته باشیم . 

البته با مشارک بسیار فعال اعضاء ،وسایل سفره کم کم فراهم شد هندونه و آجیل و ..در سفره چیده شد ، اعضا و برخی والدین اعضاء و مربیان همه گرد سفره نشستند . والدین از یلدای قدیم برای بچه ها گفتند و قصه گویی توسط اعضا صورت گرفت در پایان کارگاه سفال تشکیل شد با مضمون یلدا. 

 

 

 

 

 

    

  

 

 

  

  

 

مسابقات هنری دانش آموزان مدارس شهرستان برازجان در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان از تاریخ 23 آذر لغایت 29 آذر 93 و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برازجان برگزار می شود با حضور آقای کشتکار مسئول انجمن اولیا و مربیان ، آقای بارونی مسئول اردوها و بازدیدها و آقای باصولی کارشناس روابط عمومی و کارشناس فرهنگی هنری

در آغاز این ویژه برنامه که روز یکشنبه 23 آذر 92 برگزار شد پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی مسئول مرکز بصورت اجمالی به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت های مرکز پرداختند و سپس مربی هنری سابق مرکز برازجان سرکار خانم نعیمه بحرینی مطلق که هم اکنون کارشناس فرهنگی هنری خواهران آموزش پرورش برازجان می باشد به ایراد سخنانی در این مورد پرداختند و کانون را محلی امن برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان معرفی نمودند و پس از مراسم افتتاحیه دانش آموزان به رقابت با یکدیگر پرداختند این مسابقات در بخش خوشنویسی – نقاشی – طراحی رنگ روغن و .. به مدت یک هفته می شود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

رنگ بوی اربعین در فعالیتهای مرکز برازجان

با نزدیک شدن اربعین حسینی اعضا مرکز برازجان چند فعالیت خود را به حال و هوای اربعین شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) انجام دادند . که از اعم آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.  

 

1- معرفی کتاب در غرایب آسمانی نیلی قباست در 14 قصه آسمانی به صورت دیوای توسط اعضا  

2- ایستگاه خوشنویسی با موضوع و عنوان اربعین شهدا کربلا  

۳- سفال با همین مضمون 

 

  

  

 

 

بازدید دبستان فرزانه از مرکز برازجان

بازدید دبستان فرزانه از مرکز برازجان

درتاریخ هفدهم اذرماه دانش اموزان دبستان فرزانه به همراه مسئولین و اموزگاران مدرسه در بازدید از مرکز برازجان ساعات با نشاطی را در مرکز سپری کردند .   

در این مراسم که بیش از 70نفر از دانش اموزان به همراه کلیه معلمین و مسئولین مدرسه دران شرکت داشتند برنامه های متنوعی به مرحله ی اجرا گذارده شد که شامل :

1قصه گویی

2شعر خوانی

3نمایش فیلم

4مسابقه طناب کشی

-

-