kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

اعلام کلاس های تابستانه مرکز برازجان

نام رشته های کلاس ها :

قرآن - نقاشی - خوشنویسی - سفالگری - ادبی - انیمیشن

تعداد مربیان کانونی کارگاه ها :1 نفر

تعداد مربیان غیر کانونی: 4 نفر

قران

-

فال

ادبی

نقاشی

گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام ( ره) در مرکز برازجان

به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام ( ره) ویژه برنامه های توسط اعضا در مرکز برازجان به اجرا در آمد.

این برنامه ها که روز پنج شنبه 13 خرداد 95 با هدف بزرگداشت یاد و خاطره امام خوبی ها و معرفی ابعاد شخصیتی ایشان به اجرا درآمد .

ابتدا مسابقه کتبی وصیت نامه امام ( ره) بصورت تکمیل جملات ناتمام که از قبل به اعضا داده شده بود . در ادامه ایستگاه ادبی برگزار گردید که اعضا نامه ها و دلنوشته های خود را به رشته تحریر در آوردند و تقدیم به روح پر فتوح امام ( ره ) نمودند.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز مسابقه نشریه دیواری با عنوان روز دلگیر خرداد بود که بین 3 گروه از اعضای فعال برگزار شد و در پایان اثر برتر مورد تقدیر قرار گرفت .

برگزاری کارگاه سفال با محوریت امام ( ره )و ساخت قاب با گل سفال و چسباندن عکس حضرت امام در قاب ساخته شده از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

دیدار اعضا و مربیان مرکز برازجان با خانواده سردار شهید احمد اسدی

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اعضا فعال و مربیان مرکز برازجان با خانواده سردار شهید احمداسدی فرمانده گردان تخریب ناوتیپ امیر المومنین (ع) دیداری صمینانه داشتند . در این دیدار که در منزل پدر شهید صورت گرفت گپ و گفتی صمیمی  بین اعضا ، مربیان و خانواده شهید صورت گرفت و ابتدا پدر شهید در مورد خصوصیات اخلاقی شهید ، خاطرات شهید نکاتی بیان کردند که سپس توضیحاتی در مورد زندگینامه و نحوه شهادت ایشان و سه نفر از همزمان وی ، شهید کشتکار ، شهید کریمی ، شهید خمشایا که همگی در خودرو حامل مهمات و پرواز TNTبا موشکهای هلیکوپتر بعثیون به شهادت رسیدند توسط خواهر شهید ارائه شد و برخی سوالات اعضا پاسخ داده شد .

در ضمن معرفی شخصیت شهید اسدی در مرکز بصورت دیواری انجام گرفت .

-

-

-

-

-

-

-

-

-