kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

رقابت کودکان شاعر مرکز برازجان

به میمنت ایام اله دهه فجر و طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مراسم صبح شعری در نهمین روز از ده روز نورانی انقلاب در مرکز برازجان برگزار گردید. 

در این  صبح شعر با عنوان « مثل باران»، شاعران کودک از مدارس ابتدایی شهر همراه اعضا مرکز شرکت کرده و سروده های خود را قرائت کردند و در ادامه در مسابقه حافظ خوانی و شناخت شاعران شرکت کردند. 

در پایان از نفرات برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایزی قدر دانی بعمل آمد. در این مراسم بیش از 70 نفر به همراه آموزگار و مسئولین مدارس مختلف شهر و تعدادی از شاعران انجمن شعر برازجان حضور داشتند.  

  

 

ادامه مطلب ...

برگزاری همایش قصه گویی در مرکز برازجان

به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مصادف با نهمین روز از ایام اله دهه مبارک فجر که با عنوان انقلاب اسلامی ، ایثار و شهادت نامگذاری شده است، همایش قصه گویی در مرکز برگگزار گردید. در ابتدای مراسم ، مسئول مرکز ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام اله ده مبارک فجر به حاضرین ، مسئولین مدارس و اولیاء شرکت کننده گان خیر مقدم گفتند.

در این آئین که با شرکت 20 نفر از اعضاء و دانش آموزان برگزیده مدارس شهرستان و با حضور والدین ، آموزگاران و مسئولین مدارس برگزار شد ، قصه ویان به رقابت پرداخته و قصه هایی با موضوعات ، پیروزی انقلاب اسلامی ، پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت مهدی (عج) نقل کردند که در پایان نفرات اول تا سوم معرفی شده که به ترتیب عبارتند از اول :فاطمه روحانی نژاد   دوم: مهسا آبشیرینی، سوم : مارال غلامپور و از سه نفر به نام های الناز مرشدی ،نرجس هاشمی ، مریم مجتهدزاده و سکینه حسنی تقدیر به عمل آمد. 

 

 

 

ادامه مطلب ...

برنامه ویژه ایام اله دهه فجر

به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برنامه های متنوعی در ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برازجان اجرا می گردد .

در نخستین روز از این ایام با عنوان « طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) » ویژه برنامه مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان مدارس مختلف برازجان و اعضاء هنری مرکز انجام گرفت و شرکت کنندگان با موضوع های: «پیروزی انقلاب اسلامی» ، «ورود امام (ره) » و «دهه فجر» آثار ماندگاری را خلق نمودند.

در پایان این ویژه برنامه ی باشکوه نیز نمایشگاهی از آثار بچه ها به مدت یک هفته در مرکز برگزار می شود . 

 

 

ادامه مطلب ...