kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

ماه رمضان ماه مهمانی خداست

برنامه های ویژه ای در ماه مبارک رمضان در مرکز برازجان برگزار گردید  

از برنامه های خاص این ماه می توان به مسابقه ادبی به مناسبت ۱۹ ماه رمضان سالروز ضربت خوردن امام علی (ع)اشاره کرد که با مشارکت اعضا برگزار گردید.  

همچنین کارگاه نقاشی با عنوان محراب خونین و نقل کمکهای شبانه آن حضرت به ایتام از جمله برنامه های ویژه بود که به صورت حضوری و خلق آثار ارزشمند توسط اعضا در مرکز برگزار شد . 

در خلال این برنامه ها و فعالیت های روزانه از قبیل قصه گویی ،شعرخوانی ، معرفی شخصیت ، معرفی وقایع و ایام و... حول محور این ماه مبارک و حضرت علی بن ابیطالب (ع) با هدف ترویج فرهنگ نماز و روزه ، معرفی فرایز مخصوص این ماه مبارک ، معرفی شخصیت امام علی (ع) به مرحله اجرا گذاشته شد که در همه این فعالیت ها اعضا و مربیان بصورت فعال و گسترده شرکت   

داشتند 

. 

 

 

 

 

 

بازدید مدارس استثنایی برازجان از مرکز فرهنگی هنری برازجان

در تاریخ 10/5/1391 دانش آموزان مدارس استثنایی 12  آذر و امید به همراه مسئولین مدرسه و نیز مسئولین مربوطه بهزیستی از مرکز بازدید کرده که همزمان برنامه های متنوعی نیز برای این دانش آموزان اجرا گردید . 

یکی از برنامه ها ایستگاه نقاشی بود که این دانش آموزان کم توان ذهنی آثار بسیار جالبی خلق کردند. از برنامه های دیگر می توان به اجرای قصه گویی ، نمایش فیلم کشاورز و رباط ، معرفی قسمتهای مختلف مرکز و.. اشاره کرد . 

در این برنامه بسیار ویژه رئیس اداره بهزیستی دشتستان نیز در مرکز حضور یافته و از نزدیک شاهد اجرای برنامه توسط مربیان کانون برای این عزیزان بود که در حین اجرای برنامه ها بخاطر مشارکت خوب دانش آموزان در برنامه های ارائه شده از طرف رئیس بهزیستی مبالغی به عنوان پاداش به همه دانش آموزان اهدا گردید .