kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

بزرگداشت عید غدیر خم در مرکز برازجان

به مناسبت عید سعید غدیر خم ، عید ولایت عصر یکشنبه 20 مهر برنامه هایی در مرکز برازجان برگزار گردید .

در این برنامه چند نفر از اعضا طی تماس تلفنی با صدا و سیمای مرکز بوشهر عید غدیر را تبریک و تهنیت گفتند . همچنین اعضا در کارگاه صدف که به همین مناسبت برگزار گردید شرکت کرده .

کارگاه کاردستی در هفته ملی کودک

درروزششم از هفته ملی وروزجهانی کود ک اعضاء مرکزبرازجان درایستگاه کاردستی شرکت کردند اعضاء با دستان کوچک هنرمند خود آثار جالبی خلق کردند ولحظاتی ودر پایان  بیانیه کودک ونوجوانان توسط یکی ازاعضاء قرائت گردید.  را درمحیطی شاد ودلپذیر سپری کردند

در روزهفتم ازهفته ملی کودک وروز جهانی کودک اعضاء دل نوشته های خود را دربرنامه ای به کودکان سوری وفلسطینی نوشتند وحمایت خود را از این کودکان مظلوم اعلام نمودند. در این برنامه بیش از50 نفر ازکودکان ادبی حضوری فعا ل داشتند.

 

بادبادک های امید کودکان برازجان برفرازاسمان

به مناسبت هفته ملی وروزجهانی کود ک جشن بزرگی باهمکاری شهرداری. دبستان فرزانه وبرخی مدارس شهردر محل پارک رضوان برازجان اجرا گردید. در این مراسم که بیش از300 نفراز کودکان به همراه والدین  خود حضور داشتند برنامه های متنوعی به مرحله اجرا گذارد شد که میتوان به ایستگاه نقاشی با موضوع من کودکم.آرزوی پرواز بادبادک ها اشاره کرد که درآن کودکان بادبادک ها رنگین خود را به کمک بزرگ ترها به آسمان فرستادن و لحظاتی راباشادی سپری کردند.

برگزاری مراسم هفته ملی کودک در مرکزبرازجان

به مناسبت هفته ملی  و روز جهانی کودک مراسمی در طول این هفته برگزار کردیم که در روز اول دوم و سوم این برنامه ها ایستگاه نقاشی را برگزار کردیم که در این ویژه برنامه اعضا به همراه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود در این ایستگاه شرکت کردند و نقاشی های جالبی با موضوع من کودکم – آرزوهای کودکی من – من و پدربزرگم و مادربزرگ و ... خلق کردند در این فعالیت بیش از 70 نفر از اعضا شرکت فعال داشتند .


شرکت اعضا مرکز برازجان در مراسم روز آتش نشان

به مناسبت روز آتش نشان (هفتم مهرماه) مراسمی بصورت مشترک با همکاری مرکز فرهنگی هنری برازجانم و شهرداری برازجان در پارک شهید والفجر برازجان برگزار گردید.

در این مراسم بزرگ بزرگ که بیش که بیش از 100 نفر کودک به همراه والدین خود در آن شرکت داشتند ، ایستگاه بزرگ نقاشی برگزار و کودکان و اعضا آثار بسیار جالبی با همین موضوع خلق کردند .

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به نمایش فیلم آتش نشان کوچک ، شعر خوانی و مسابقه اشاره کرد . در پایان به برترین ها جوایزی اهداء گردید.