kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

kanoon_pf_farhangi borazjan

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای برازجان توسط اعضا و مربیان مرکز

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به منظور گرامیداشت این روز بزرگ و پاسداشت رشادتها و جانفشانی مردان بزرگ عملیات بیت المقدس اعضا و مربیان مرکز برازجان به تاریخ ۳/۳/۹۱ به گلزار شهدای شهر برازجان رفتند در محل ورودی گلزار شهدا ابتدا مسئول مرکز ضمن سخنانی در مورد شهدا جنگ تحمیلی و.. 

به بیان جایگاه ویژه و عظیم شهدا پرداخته و شهدا را آبروی زمین دانسته و همچنین توضیح در مورد چگونگی جنگ که این عزیزان با دستهای خالی به جنگ دشمن تا دندان مصلح رفته و با ایمان به خدا و رهبری امام خمینی بر دشمن بعثی پیروز شدند و اینک لازم است که همیشه به یاد این شهیدان بزرگ باشیم و بعد از معرفی مختصر چند شهید دفت شده در گلزار شهدا بعد از سلام و قرائت فاتحه به درون جایگاه رفتند.

در این برنامه ابتدا اعضا و مربیان ، قبور مطهر شهدا را با گلاب شسته و عطرافشانی کرده و گل نثار کردند .

سپس در کنار مرقد مطهر شهید محمد حسن مهاجریان که در خرمشهر به شهادت رسیده پای سخنان مادر شهید مهاجریان نشستند و مادر شهید به بیان خاطرات شهید و معرفی بیشتر وی پرداخته و حاضرین رابه توجه و توسل به شهدا دعوت نموده و بیان کردند که محمد حسن (فرزند شهید وی) تنها دارایی دنیایم بود ولی بخاطر خدا و رهبرم و کشورم او را هدیه دادم و افتخار میکنم که می توانم سرم را بالا بگیرم و شرمنده خدا و رهبرم نباشم . همچنین اعضا سوالاتی از مادر شهید پرسیده که وی پاسخ دادند و در پایان دسته گلی به مادر شهید اهدا شد  . 

  

 

      

 

         

       

         

        

 

 

       

 

 

    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد